4 תשובות
יש בן אדם שחופף אותך לפני שאתה נכנס באמת לתפקיד באופן עצמאי ושהמפקדים מתחילים לסמוך עליך. אף אחד לא מצפה ממך להיות הכי טוב מהרגע שאתה מגיע לתפקיד
זה חא עובד כמו שאת חושבת , מעבירים אותך קורס תיאורטי לרוב ואז בתפקיד עצמו צריכים להכשיר אותך מעשית ויש סביבך אנשים חיילים ונגדים שאפשר להיעזר בהם זה פחות רציני מאיך שאת תופסת את זה אז הכל טוב, בכללי תבואי לצבא בגישה קלילה הכל פחות רציני מאיך שאת לוקחת את זה
בכל תפקיד יש קורס שאורך מספיק זמן כדי שתדעי הכל.
יש מבחנים והסמכות לגביי דברים שצריך לדעת בתפקיד.
נגיד אני הייתי טכנאית בחיל האוויר, הקורס שלי היה 3 חודשים וידענו הכל בנוסף אחרי שהגענו לסדיר עדיין פה ושם היו דברים שהסבירו לנו תוך כדי עבודה, זה בסדר ואין לך ממה להילחץ. (גם תמיד יהיו את המפקדים שלך, ואת מי שמעלייך. לא תמיד הכל דווקא בידיים שלך ותמיד יהיה לך את מי לשאול ועם מי להתייעץ).
חחח הקורס של הטכני זה בדיוק דוגמא מצוינת ללא לקחת ברצינות
התחברות ל