התחברות
הרשמה
אתם נהנים לחיות ? או שמרגישים שזה אילוץ
22 ביוני 2026, 17:40
חיים
הנאה
מצב רוח
חוות דעת
יאוש
4 תשובות
יש תקופה ויש תקופה
L
Lunar_MinIN
מאוד נהנית לחיות, אין לי תלונות אבל כן יש לי חוויות
ב
ביצה צהובה
אין עוד ברירות אתה מבין?
זה ברירת מחדל...
A
Asher6810
לא
ג
גיימרית סטיפס
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים לחיות בעולם מושלם שבו כולם שמחים, נהנים, אבל המחיר היה שאיש אחד יסבול לנצח, הייתם בוחרים לחיות שם?
החיות שבגן החיות נהנים או סובלים ?
אם אני נהנה מכאב של אנשים/חיות אחרים אני סדיסט?
את האמת תגידו לי עכשיו אתם נהנים לחיות?
אני מרגישה ממש בודדה ואני שומעת אנשים נהנים בחוץ :( אתם יכולים לעודד אותי?
יש אנשים שאשכרה נהנים לחיות?
למה אנשים ככ נהנים מאוכל? כולה אוכל כאילן צריך לחיות טוב נאכל..
לדעתכם כלבים נהנים יותר לחיות בטבע או בבתים של אנשים?
אתם נהנים לחיות פה?
למה במדינות מוסלמיות יש ריח מסריח ברחובות ולכלוך? אנשים באמת נהנים לחיות ככה?
אתם נהנים לחיות בחברה ששופטת כל צעד וצעד שלכם?