5 תשובות
תחסמי אותו ואל תפני אליו שוב
פשוט פחות לענות או לדבר בכללי ולחפש דברים שיעניינו אותך שיגרמו לך לשכוח ממנו כמו עבודה או סתם לצאת
שואל השאלה:
^^ אני לא בנאדם כזה שאחסום פתאום..
גם לא סתם ידיד
אנונימית
לא ממש אל תחסמי, זה סתם מרושע ואין טעם
שואל השאלה:
^ כן..
בנוסף שיש לי רגשות אליו..
ואנחנו מדברים ביום יום
אז אני לא יכולה פשוט לחסום
וגם לא רוצה
אנונימית
התחברות ל