12 תשובות
כלום
אוניברסיטה טובה, תארים, סיכויים יותר טובים להצליח בעתיד כי המתמטיקה פותחת לך דלתות משום מה..
פותח לך יותר דלתות
הרבה מקצועות שאתה תהיה מעוניין בהם ידרשו 5
אבל טכנית פשוט אפשר להשלים אחרי תיכון
אבל אני 3 יחל כי אין לי כוח לזה:((
יכול להתקבל בצורה קלה יוצר ללימודים גבוהים
מקצועות כאלה "נחשבים" כמו רפואה או הייטק מצריכים 5 יחל. וזה נותן גם יותר בונוס באוניברסיטה. לרוב מסתכלים על זה יותר.
אנונימית
זה המקצוע שהכי חשוב להרחיב.
קודם כל לרוב זה בא ביחד עם המגמה שעושים בבית ספר(נניח אצלנו רק מי ש5 יכול לעשות מדעי המחשב ופיזיקה).
אחרי זה באוניברסיטה ידרשו את זה עבור תארים במקצועות ריאליים כמו מתמטיקה, מדעי המחשב, הנדסה...
ובכללי זה כמו כל מקצוע 5 יח"ל שמקבלים עליו בונוס בממוצע בגרות באוניברסיטה, ולרוב גם הבונוס על מתמטיקה גבוה יותר מהבונוסים שנותנים על מקצועות האחרים.
ומעבר לתנאי סף... אחלה 5 יחידות
מעבר לבונוס מעצם החמש יחידות, בחישוב ציון לאוניברסיטה בהמשך מכפילים כל ציון במספר היחידות שעשית במקצוע, לכן הבונוס הזה הוא משפיע על נתח משמעותי מהממוצע ציונים
^זה או שמכפילים או שנותנים בונוס, אין כפל מבצעים
לפי מה שהבנתי זה בא ביחד, תוספת בונוס לא כל כך משפיעה לכשעצמה אם לא מכפילים, זה פשוט חסר פואנטה רק בהוספת בונוס, כשלשלוש יחידות קל יותר לקבל ציון גבוה
התחברות ל