7 תשובות
לכי על זה
הייתי ומדהים שם
שואל השאלה:
בטומי או וינה
בטומי או וינה
ואיי ככ באליי
בטומי חד משמעית
וינה נשמע יותר כיף
הייתי בבטומי שנה שעברה והיה נחמד לא מעבר
הייתי בבטומי שנה שעברה והיה נחמד לא מעבר
שואל השאלה:
כן חושבת
כן חושבת
באותו הנושא: