7 תשובות
לכי על זה
הייתי ומדהים שם
שואל השאלה:
בטומי או וינה
ואיי ככ באליי
בטומי חד משמעית
וינה נשמע יותר כיף
הייתי בבטומי שנה שעברה והיה נחמד לא מעבר
שואל השאלה:
כן חושבת
התחברות ל