11 תשובות
שזה בסדר
ומי שצריך לקבל זה עוזר לו,אז למה לא בעצם
כלום.
זה לא מעיד שום דבר על הבן אדם, ובסופו של דבר זה כמו משקפיים, כמו אקמול, וכמו כל דבר שעוזר לבן אדם לחיות טוב יותר.
שיפה שהם מסכימים לקחת
לא פשוט להודות בזה שאתה צריך כדורים פסיכיאטריים ויפה שהם עוזרים לעצמם
שהם מטפלים בעצמם.
מה כבר אפשר לחשוב?
{;
אין שום בעיה עם זה - וצריך לנרמל את העובדה שזה בסדר :)
זה בסדר גמור אם זה עוזר לך
אני חושב שיותר אידיאלי לטפל בבעיה בלי זה
אני לוקחת ואני מאוד חמודה
אנונימית
שואל השאלה:
^חחח, כנ"ל
אנונימי
^אני לוקחת פריזמה אז זה לא כבד במיוחד
אנונימית
שואל השאלה:
ואני ציפרלקס, זה גם קליל
אנונימי
טווני
אנונימית
התחברות ל