13 תשובות
אל תשלמי ואל תציעי
בעיקרון את זאת שהצעת פשוט תשלמי, אין יותר מדי מה לחשוב על זה
שזה סבבה לגמרי, זה שהוא שילם בדייט הראשון בלי לדבר זה כבר מראה שהוא לא בראש קמצן
שואל השאלה:
כן אבל כבר הצעתי שאני אזמין את הכרטיסים וזה היה כזה מנחמדות לא באמת חשבתי שהוא יסכים
כן אבל כבר הצעתי שאני אזמין את הכרטיסים וזה היה כזה מנחמדות לא באמת חשבתי שהוא יסכים
כלום גם את יכולה לשלם וחוץ מזה את הצעת
את ממש מקסימה
נשמע פייר לגמרי
הכי טוב זה לשלם בתורות, ככה אין תחושת ניצול
נשמע פייר לגמרי
הכי טוב זה לשלם בתורות, ככה אין תחושת ניצול
שואל השאלה:
גם כאילו הוא שילם דייט ראשון, וזה נראה לי נחמד לשלם אני בדייט השני? או שלא...אני לא יודעת אם זה אומר עליו שהוא קמצן או לא
גם כאילו הוא שילם דייט ראשון, וזה נראה לי נחמד לשלם אני בדייט השני? או שלא...אני לא יודעת אם זה אומר עליו שהוא קמצן או לא
אני חושבת שבדייטים ראשונים הוא אמור לשלם וברגע שהקשר מתפתח זה אמור להיות הדדי
אולי הוא לא רצה להתווכח
אם הוא שילם בדייט הקודם הוא לא קמצן..
בכל מקרה אל תחשבי על זה יותר מדי
אם הוא שילם בדייט הקודם הוא לא קמצן..
בכל מקרה אל תחשבי על זה יותר מדי
את הצעת, את לא יכולה להגיע מזה לזה שהוא קמצן... הפעם תשלמי ופשוט אל תציעי יותר.
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
סבבה תודה רבה
הוא לא קמצן זה בטוח, עצם זה שהוא לא זימזם בדייט הראשון, פשוט בפעם הבאה אל תציעי עד לזמן שצריך לשלם ואז תראי
שיצאת נחמדה וכל הכבוד