5 תשובות
לומדים מלא דברים
בכיתה י' למדתי על פרק הלחץ והיו מלא תתי נושא כמו קונפורמיות פייט אור פלייט וכו
בכיתה יא למדנו יותר על תיאוריות של פיסכולוגים לדוגמא פרויד ואריקסון
בכיתה יב למדנו סוציולוגיה והנושאים היו גלובליזציה תרבויות וסמלים ועוד כל מיני דברים קטנים
אלה הדברים שאני בעיקר זוכרת
בכיתה י' למדתי על פרק הלחץ והיו מלא תתי נושא כמו קונפורמיות פייט אור פלייט וכו
בכיתה יא למדנו יותר על תיאוריות של פיסכולוגים לדוגמא פרויד ואריקסון
בכיתה יב למדנו סוציולוגיה והנושאים היו גלובליזציה תרבויות וסמלים ועוד כל מיני דברים קטנים
אלה הדברים שאני בעיקר זוכרת
שואל השאלה:
זה מעניין? ממליצה?
זה מעניין? ממליצה?
אנונימית
תראי
בכיתה י אני כמעט פרשתי כי המורה הייתה מזעזעת
בכיתה יא היה לי מדהים כי המורה הייתה ממש מלכה שלימדה ממש מעניין
בכיתה יב היה ככה ככה כי המורה היה סביר וסוציו הרבה פחות מעניין מפסיכו
אבל באופן כללי היה סבבה יצאתי עם ציונים טובים והמגמה עצמה יכולה להיות נורא מעניינת לפעמים
בכיתה י אני כמעט פרשתי כי המורה הייתה מזעזעת
בכיתה יא היה לי מדהים כי המורה הייתה ממש מלכה שלימדה ממש מעניין
בכיתה יב היה ככה ככה כי המורה היה סביר וסוציו הרבה פחות מעניין מפסיכו
אבל באופן כללי היה סבבה יצאתי עם ציונים טובים והמגמה עצמה יכולה להיות נורא מעניינת לפעמים
שואל השאלה:
הבנתי, תכלס ככה זה בהרבה מקצועות
לפי המורים..
הבנתי, תכלס ככה זה בהרבה מקצועות
לפי המורים..
אנונימית
בפסיכו מלא דברים. יש פרקים לדוגמא לחץ, אישיות, פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה חברתית , ואז בתוך כל פרק יש תאוריות שונות, מודלים שונים, מחקרים וכזה, ואז לרב גם המודל עצמו מתחלק לעוד דברים. נגיד לחץ יש שלושה מודלים, מודל הגירויים נחלק ל-4 סיבות, מודל האינטראקציה נחלק לשתי הערכות וכו' אז זה יחסית הרבה חומר, אבל זה כן מעניין לדעתי. סוציו השנה כמעט ולא למדנו כי הייתה השנה(היום) הבגרות בפסיכו אז אני לא כזה זוכרת, אבל היינו בסיור בבני ברק ואיזה נהג מונית הביא לנו אקסל וירד על אישתו ושמאלנים , ומישהו צעק לנו זונה אז חוויה סך הכל