8 תשובות
זה סרט מעולה.
לא שמעתי ביקורות רעות על הסרט
לא שמעתי ביקורות רעות על הסרט
זה באמת סרט מעולה;)
על טעם וריח. אני אישית חושב שהסיפור חמוד, השירים יפים, הסרט יפה ויזואלית והמסר סה"כ נחמד. אבל אין פה סיפור יותר מדי מורכב וזה החיסרון המרכזי של הסרט. זה בולט במיוחד אצל הנבל שהוא די שטוח בלי הרבה רבדים עמוקים אבל זה נכון פחות או יותר לכל דמות בסרט. זה סרט נחמד מאוד אבל מי שרוצה סיפור מורכב שכולל דמויות מורכבות פחות ימצא את מה שהוא מחפש.
מי אומר את זה
יש אנשים שפחות מתחברים לסגנון, אני אישית לא חושב ככה, היה נחמד לראות אותו בילדות
הטוויסט בעלילה שהאנס הוא רשע בא משום מקום, הסטנדרט הכפול בסרט (לא אנה, אל תתאהבי בנסיך שפגשת לפני יום! תתאהבי במקום זה באיכר שפגשת לפני יום, יותר מתאים!) היה די מוזר ואיכשהו אלזה לא שולטת בכוחות שלה מספיק אבל היא כן יכולה ליצור איתם טירה מושלמת ברמה שכל מדרגה אסטתית וכל פיפס הוא מושלם?
שואל השאלה:
^^^מלא
^^^מלא
שואל השאלה:
נגיד אם אני אומרת למישהו שאני אוהבת את הסרט פרוזן הם אומרים לי שאני ילדותית
נגיד אם אני אומרת למישהו שאני אוהבת את הסרט פרוזן הם אומרים לי שאני ילדותית
באותו הנושא: