5 תשובות
זה יפהפה
תוסיפי סימני פיסוק
תוסיפי סימני פיסוק
חמוד, אבל חסר פיסוק
שואל השאלה:
איך בן אדם יכול לאהוב אותך, לדאוג לך, להראות לך שבאמת אכפת לו ממך, שהוא סומך עליך ואתה עליו? אתה באמת אוהב אותו, אתה באמת דואג לו, באמת אכפת לך ממנו אבל משהו בו תמיד מרגיש לא בסדר, משהו בך תמיד מרגיש לא בסדר. אז אתה מדבר, וזה נהיה יותר לא בסדר. אתן מתרחקות, אבל עדיין אכפת לך ממנה, את עדיין אוהבת אותה, את עדיין דואגת לה, ומשהו מרגיש יותר לא בסדר מיום ליום. איך בן אדם מזר הופך לחבר, ומחבר הופך לזר, ומזר לשונא? ואני רק רוצה לתקן ולהבין מה לא בסדר, איפה טעיתי, מה אני צריכה לתקן
איך בן אדם יכול לאהוב אותך, לדאוג לך, להראות לך שבאמת אכפת לו ממך, שהוא סומך עליך ואתה עליו? אתה באמת אוהב אותו, אתה באמת דואג לו, באמת אכפת לך ממנו אבל משהו בו תמיד מרגיש לא בסדר, משהו בך תמיד מרגיש לא בסדר. אז אתה מדבר, וזה נהיה יותר לא בסדר. אתן מתרחקות, אבל עדיין אכפת לך ממנה, את עדיין אוהבת אותה, את עדיין דואגת לה, ומשהו מרגיש יותר לא בסדר מיום ליום. איך בן אדם מזר הופך לחבר, ומחבר הופך לזר, ומזר לשונא? ואני רק רוצה לתקן ולהבין מה לא בסדר, איפה טעיתי, מה אני צריכה לתקן
אנונימית
הבנתי מהקטע שאת מאוד מבולבלת וחסרת אונים מול קשרים חברתיים ושינויים באותם הקשרים.
אם הייתי את הייתי נשאר באותה לשון פנייה (התחלת בזכר, החלפת לנקבה ברגע שזה הפך להיות יותר אישי ופחות כללי וחזרת לזכר לאחר מכן) כדי שהקטע יהיה יותר קריא.
אם הייתי את הייתי נשאר באותה לשון פנייה (התחלת בזכר, החלפת לנקבה ברגע שזה הפך להיות יותר אישי ופחות כללי וחזרת לזכר לאחר מכן) כדי שהקטע יהיה יותר קריא.
שואל השאלה:
תאמת שאני לא ככך יודעת מה אני כותבת אני פשוט כותבת מה שיש לי על הלב וזה מה שיוצא
תאמת שאני לא ככך יודעת מה אני כותבת אני פשוט כותבת מה שיש לי על הלב וזה מה שיוצא
אנונימית
באותו הנושא: