6 תשובות
האמת שבכלל לא
בקטנה
לא
תלוי אבל על מי נופלים
עשתה לי מישהי עצבנית חוררה לי את היד זאתי אבל זה לא כואב
לי אישית כאב קצת אבל שימי אלחוש לפני וזה לא יכאב לך בהצלחה❤❤
עברו שנים מאז שעשיתי. אני זוכר שהזריקה עצמה הייתה דקירה קטנה ואז האיזור של החיסון כאב קצת ליום-יומיים.
התחברות ל