4 תשובות
בגדול, נשמע שדיי סיימת את תקופת המיונים אם את מתגייסת באוגוסט הקרוב.
יכולה לבקש מהצבא מיונים ספציפיים/לסרב בבקום ולבקש תפקיד שונה.
אם כבר קיבלת שיבוץ אני חושב שזה אומר שהמיונים בגדול סגורים בשבילך רק בגלל התאריך. אם את ממש לא רוצה את התפקיד הזה את יכולה לחשוב על תפקידים שגם לא דורשים מיון וגם ידוע שחיילים לרוב לא רוצים להתגייס אליהם. אם תבקשי ממיטב כזה תפקיד אפשרי שיעבירו אותך. בנוסף אולי את יכולה לבקש קצין מיון בבקום אבל אני לא יודע איך עושים את זה.
לסרב בבקום/למצוא דרך להוריד פרופיל/לצאת לשנת מכינה או שירות אם עוד יש אפשרות
שואל השאלה:
אני מתגייסת במרץ 27