5 תשובות
אם רוצים אפשר הכל
כן בטח. כשיש אהבה יש אהבה. כשהיא לא מספיק חזקה ויציבה, אז בטיול הגדול מגלים את זה.. היא עומדת שם למבחן.
שואל השאלה:
אבל איך עושים דבר כזה, הכרנו בצבא ועכשיו שתיינו רוצים לצאת לטיול, וחלק מהטיול זה גם להכיר אנשים שונים ולטייל לבד, אנחנו גם נהיה כמה זמן שם ביחד אבל חוץ מזה גם רוצים לבד זה אומר שיש הגה פעמים שלא נוכל לדבר
אבל איך עושים דבר כזה, הכרנו בצבא ועכשיו שתיינו רוצים לצאת לטיול, וחלק מהטיול זה גם להכיר אנשים שונים ולטייל לבד, אנחנו גם נהיה כמה זמן שם ביחד אבל חוץ מזה גם רוצים לבד זה אומר שיש הגה פעמים שלא נוכל לדבר
אנונימית
בדיוק. ובגלל זה אמרתי שהאהבה עומדת למבחן. כי זה באמת מבחן וזה מאתגר. וחוץ מלסמוך על החיבור ביניכם ועל החוזק של הקשר הזה, אין הרבה מה לעשות. במהלך החיים האהבה והקשר עומדים הרבה פעמים למבחנים קטנים פה ושם ככה בשגרה של היומיום. בטיול כזה לאורך זמן כזה עם כל השינויים - זה באמת מאתגר.
זה גם יכול לחזק את הקשר בטירוף ולהפוך אותכם לבלתי מנוצחים - אם זה באמת יצליח.
זה גם יכול לחזק את הקשר בטירוף ולהפוך אותכם לבלתי מנוצחים - אם זה באמת יצליח.
באותו הנושא: