10 תשובות
זה כל-כך לא משנה... לאף אחד לא אכפת
לא נראה לי שזה כזה קריטי
אבל איך שמרגיש לך לנכון
אבל איך שמרגיש לך לנכון
לא משנה בכלל, תקני נהג אם זה מה שיש
זה לא משנה ממש בגדול, מה שנוח לך
זה לא משנה
לא, לאף אחד לא אכפת.
לא
לא רלוונטי בכלל.
לפי החוק לא חייבים דווקא בלשון נקבה העיקר שיהיה שלט נהג חדש
זה לא כזה משנה, העיקר התכלס, נהג חדש וזהט
באותו הנושא: