8 תשובות
מביעים חוסר הסכמה, זה הפואנטה של המינוסים.
דבר ראשון להיות שוביניסט זה לגמרי סיבה לתת מינוס
דבר שני אנשים נותנים מינוס כי זה גם הדעה שלהם
הם פשוט לא מסכימים עם הדעה שלהם
דבר שני אנשים נותנים מינוס כי זה גם הדעה שלהם
הם פשוט לא מסכימים עם הדעה שלהם
אנונימית
זה למה המינוס קיים כדי להראות חוסר הסכמה, גם לא עשו אתזה סתם זה גורם לאנשים להתעצבן ולהיכנס יותר
כי זה כל הקטע של המינוסים פלוסים אם מסכימים או לא עם הדעה.
אם את נעלבת מפיקסלים זה כבר משהו אחר כאילו למי אכפת זה סהכ סימן
אם את נעלבת מפיקסלים זה כבר משהו אחר כאילו למי אכפת זה סהכ סימן
אני לא רואה בזה בעיה.
בסופו של דבר הפלוסים והמינוסים נותנים לנו להביע אם התחברנו לתשובה או לא..
זכות כל משתמש פה לשים מינוס אם לא התחבר
בסופו של דבר הפלוסים והמינוסים נותנים לנו להביע אם התחברנו לתשובה או לא..
זכות כל משתמש פה לשים מינוס אם לא התחבר
כי אנשים פשוט לא מסכימים עם הדעות בשביל זה יש את המינוסים, אם אתה מסכים תעשה פלוס, זה כמו שתשאל למה אנשים עושים פלוסים
אני חווה את זה לרוב על שאלות פוליטיות
וזה פשוט כי אנשים לא מסכימים עם הדעה שלך ומחליטים לעשות לך מינוס כדי להראות התנגדות לתשובה
וזה פשוט כי אנשים לא מסכימים עם הדעה שלך ומחליטים לעשות לך מינוס כדי להראות התנגדות לתשובה
כי אני אוהבת להיות הייטרית.
באותו הנושא: