2 תשובות
לגיטימי לדעתי, אם אתה עושה את הביטוח רק בשבילו אז כן~
(אישית במקום הכסף הייתי אומרת לו כזה "יאללה קולה וצ'יפס עליך")
(אישית במקום הכסף הייתי אומרת לו כזה "יאללה קולה וצ'יפס עליך")
אם אתה יכול להסתדר בלי ה45 והם לא ישפיעו על שום דבר אז אל תהיה גרדן ותשחרר, פעם אחת אתה עושה טוב למישהו ובפעם הבאה זה יחזור
אנונימית
באותו הנושא: