7 תשובות
הגיוני
זה פוגע
זה פוגע
אנונימי
ברור
ברור שהגיוני זה לא נעים
בטח שהגיוני
הגיוני שנפגעת היא התנהגה מגעיל גם אני מניחה שזו דירה היא לא מבינה שכנראה שומעים אותה אבל חבר שלך צריך לברר איתה לפני לגבי סיטואציות כאלה בסוף זה עדיין הבית שלה
ואוו לא נעים בכלל!!
אולי היא שאלה כי היא רצתה לדבר איתו על משהו אישי..?
אם לא ואין באמת סיבה אז לא נעים
אולי היא שאלה כי היא רצתה לדבר איתו על משהו אישי..?
אם לא ואין באמת סיבה אז לא נעים
זה פוגע חדמש לא יודע מה הייתי עושה במצב כזה
באותו הנושא: