6 תשובות
כן זה לא נעים
הגיוני
זה סתם מציק אין ממש להתרגש אבל גם באמת עדיף לאכול בשולחן
כן
כן
זה קרה לי עם אח שלי. ארזתי לו מזוודה קטנה והוא עבר לאילת. מאז אני כמו בת יחידה.
אנונימית
באותו הנושא: