6 תשובות
כן זה לא נעים
הגיוני
זה סתם מציק אין ממש להתרגש אבל גם באמת עדיף לאכול בשולחן
כן
{;
זה קרה לי עם אח שלי. ארזתי לו מזוודה קטנה והוא עבר לאילת. מאז אני כמו בת יחידה.
אנונימית
התחברות ל