התחברות
הרשמה
מה אני אמורה לעשות בזוגיות הזאת?
יצאתי עם מישהי דתייה לשעבר לכמה חודשים. היא אמרה שהיא צריכה הפסקה להבין את עצמה בגלל שהיא לא בטוחה מה היא רוצה (בגלל איך שהיא גדלה). מה אמורים לעשות בסיטואציה כזאת??
22 ביוני 2026, 14:39
מערכת יחסים
התאהבות
עצות
התייעצות
התחלות
3 תשובות
לשחרר, לנסות להמשיך הלאה
R
ROCK STAR
לתת לה את הזמן שהיא צריכה
e
e.n)
לכבד אותה ולתת לה את הזמן שלה להבין מה היא באמת רוצה וצריכה
א
אני מישהי אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם בנות מפלרטטות איתי כשאני בזוגיות מה אני אמור לעשות?
קרה לכם שהייתם בזוגיות עם מישהו / מישהי, והזוגיות הזאת גרמה לכם להבין שאתם אוהבים מישהו אחר ?
תגידו האם מידת נעליים גדולה אמורה להפריע בזוגיות ?
אני רוצה זוגיות אבל אני מפחדת להיפגע מה אני אמורה לעשות עם הפחד הזה?
לאלה שנמצאים בזוגיות האם טוב לכם בזוגיות הזאת?
בנות אני לא יודעת אם להמשיך בזוגיות הזאת איך לדעת אם להמשיך בזוגיות או לא?
כשחבר שלי אומר שחסר לו משהו בזוגיות שלנו, אני אמורה להיעלב מזה?
אז זו פעם ראשונה שאני בזוגיות בצורה נורמלית ורשמית- מה אני אמורה לעשות לוולנטיין?
מתי לפי דעתכם אמורה להיות הנשיקה הראשונה בזוגיות?
חבר שלי עשה לזה לייק מתי שהיינו בזוגיות אני אמורה להזהר?
קיבלתי את ההודעה הזאת ולא הבנתי מה אני אמורה לעשות וכן קיבלתי את התז