3 תשובות
אין נורמלי או כן נורמלי.
כל אחד לוקח את זה אחרת.
יש נורמלים שיש להם פוביה ממעליות.
יש נורמלים שלא יאהבו פיצה.
רוב החברה לא תפחד ממעליות מן הסתם, בסוף זה משהו שכן יכול להחליץ. אבל זה לא אומר אם בן אדם בהכרח נורמלי או לא נורמלי.
יש כאלו שיקחו באיזי אם הם יתקעו כי יודעים שילחצו אותם ויגיע טכנאי והכל, יש כאלו שיפחדו יותר.
כל אחד לוקח את זה אחרת.
יש נורמלים שיש להם פוביה ממעליות.
יש נורמלים שלא יאהבו פיצה.
רוב החברה לא תפחד ממעליות מן הסתם, בסוף זה משהו שכן יכול להחליץ. אבל זה לא אומר אם בן אדם בהכרח נורמלי או לא נורמלי.
יש כאלו שיקחו באיזי אם הם יתקעו כי יודעים שילחצו אותם ויגיע טכנאי והכל, יש כאלו שיפחדו יותר.
הם לא בהכרח ירגישו פחד, פשוט תחושה כזאת של "נו באמת, זה ייקח זמן עכשיו"
אם מרגישים פחד ולחץ זה כבר יותר סיכוי שיש להם קלאוסטרופוביה ברמה כלשהי
אם מרגישים פחד ולחץ זה כבר יותר סיכוי שיש להם קלאוסטרופוביה ברמה כלשהי
לי אישית היה כמה חודשים שפחדתי פחד מוות מלהיכנס למעליות
בגלל שלפני זה נתקעתי וזה היה טראומטי
אבל באופן כללי אלא אם נתקעת פעם (בצורה טראומטית) או שיש לך
קלאוסטרופוביה
זה לא אמור להפחיד אותך יותר מדי לדעתי
בגלל שלפני זה נתקעתי וזה היה טראומטי
אבל באופן כללי אלא אם נתקעת פעם (בצורה טראומטית) או שיש לך
קלאוסטרופוביה
זה לא אמור להפחיד אותך יותר מדי לדעתי
באותו הנושא: