4 תשובות
זה כולה עקיצות
תלכי תהני ושימי פס
והעקיצות עוברות אחרי חודש, יש לך זמן
אף אחד לא שם לב לעקיצות שלך אל חשש
והעקיצות יעברו ככל הנראה
אחותי תשימי אלותוש זה עוזר ומונע עקיצות
תהני אחותי
את יכולה לנסות לשים על זה קונסילר אם זה ממש מפריע לך, ולא מאוד מגרד. אבל תכלס אין לך מה להתבייש, קחי את זה בקלילות. תהיי בטוחה שזה מפריע רק לך ולא לאף אחד אחר אם בכלל ישימו לב לזה.
התחברות ל