6 תשובות
את תקבלי את מה שאת צריכה בזמן ובמקום המתאים אני מאמין בזה ואת תאמיני בזה גם
היא תבוא בעזרת השם טל תדאגי, בנתיים את צריכה להיות ככה.
שואל השאלה:
אני מקווה שאני אמצא משהו חדש עכשיו כשאני עולה לתיכון
אנונימית
ברור שתמצאי זה תמיד ככה
אם את ככה אז אל תדאגי אני באותו מצב כמוך. באיזשהו שלב את באמת תקבלי מה שאת רוצה אל תוותרי לעצמך זה יבוא
היקום לא נותן לך יחס. זה הקטע.
את אחראית על החיים שלך ואולי את עושה משהו שהוא לא בסדר ואולי את ממש בסדר וזה עניין של מזל אבל כשאת בוחרת להאשים את העולם על הבעיות שלך את לא מתמודדת עם שורש הבעיה
הייתי ממליצה לך לשנות סביבה אם את מגישה שחברות שלך לא מטיבות איתך ולא להסתכל על החברות שיש לך כלא טובות כי את לא במקום הראשון אצלן
התחברות ל