10 תשובות
נראה לי משתנה ממקום למקום..
לי אישית יש הפסקות ולפעמים רגעי מנוחה
כשהייתי בשירות אז תלוי
כאילו הייתי בבית חולים אז נורא קל שיתחילו לסנג'ר ולעשות מלא דברים שכבר לא במסגאת התפקיד
אז חלק זה נחמד ומה שפחות מתאים לי וזה לא במסגרת התפקיד פשוט עומדת על זה
אבל יש גם המון זמן לנוח. שוב זה גם מאוד תלוי בכמה את בוחרת לעשות וליזום
שואל השאלה:
אני מרגישה כאילו מחשיבים אותי עובדת היום אחת העובדות התחילה להאשים אותי במשהו שכאילו הייתי צריכה לעשות וזה אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
וכאילו כל הזמן מוסיפים דברים ואמרתי וואלה זה פחות מתאים על משהו ספיציפי (אמרתי זה קשה) ואמרו לי אל תוותרי תגידי לפחות אני רוצה ללמוד וזה
אנונימית
להעמיד במקום!
לא להיות פראיירית כי הם בקלות לוקחים את זה לשם.
את בת שירות את לא עובדת והם נוטים לשכוח את זה
אח שלי עשה והוא אומר שזה תלוי תפקיד, היו לו תפקידים שהוא לא עשה כלום כל היום והיו תפקידים שהוא עשה המון.
וואי זה מעצבן כאילו אנחנו מקבלות את המשכורות שלהן
שואל השאלה:
אבל לא נעים לי כי לפעמים באים לקראתי ולא יודעת מה להגיד בקיצור
אנונימית
אז תמצאי את הגבול שלך
זה שהם באים לקראתך זה אחלה אבל אל תשכחי שאת באמת בסוף רק בת שירות, זה כוח עבודה זול שלהם, באת להתנדב ולתרום ולהנות
ואם משהו מרגיש לך שלא וזה הורס לך את החוויה וזה באמת לא במסגרת התפקיד אז לא
שואל השאלה:
אבל גם אם אפנה לאחראית הם יכולים להגיד לה שנותנים לי לצאת פעם ב מוקדם ובעקרון זה אסור ויכול לעשות לי בעיות
אנונימית
התחברות ל