התחברות
הרשמה
אני ביום המאה מה זה הדבר הקשה הזה אלוהים ישמור הצילו
אני לא צוחקת איתכם אני מתחרפנת זה קשה בטירוף אני פשוט לוחצת סתם לצערי הרב כי אני פשוט לא יודעת זה קשה בטירוף אלוהים ישמור מה לעשות?? אני מצד אחד רוצה לסיים מהר מצד שני חרא הלך רע
22 ביוני 2026, 13:19
יום המא"ה
תשובה אחת
ועוד יש לי לעשות
ה
הזה מהזה של הזה של ההוא
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יצא לכם לצאת לנשום אוויר ולדבר עם אלוהים על החיים שלכם ועל הדברים הקשים שעברתם ?
למי שהיה ביום המאה, מה יותר קשה יום המאה או צו ראשון?
הסימולציות באתר מתגייסים למבחנים הפסיכוטכניים ביום המאה באמת כמו ביום המאה או שיהיה יותר קשה?
יום ראשון יש לי יום המאה זה קשה מבלבל מה ?
עד כמה קשה זה לקבל בתחנה של יחסי אנוש ופיקוד והדרכה ביום המאה 5/4?
ביום המאה אני צריכה להתחיל לדבר עם האנשים שאיתי בזום מאותו רגע שנכנסתי?
קשה לקבל את הציונים האלה ביום המאה???
מי שהיה בזמן האחרון ביום המאה, המבחנים שם יותר קשים מהדפר?
מה החלק הכי קשה ביום המאה?
איך החשיבה מרחבית ביום המאה?קשה?
עד כמה זה קשה לקבל ציון 5 ביום המאה?