2 תשובות
הוא כן יהיה אדום וזה כנראה יראה קצת רע
כנראה שעוד יישאר לך קצת אדמומיות וכזה אבל באמת לא נורא. היה לי אקנה של החיים יותר גרוע מזה אין
התחברות ל