התחברות
הרשמה
מעריצי רביד
איזה שיר יותר טוב לילה טוב אהובה או בחשכה הכל זה גם וגם?
22 ביוני 2026, 12:27
רביד פלוטניק
מעריצים
תשובה אחת
שואל השאלה:
כאילו יש לי ויכוח עם אחותי אני מעריצה את רביד 5 שנים והיא חודשיים
ק
קריסי מיסי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
זה מוזר שאם היא מעריצה של טונה/רביד פלוטניק זה מוריד לי?
מעריצי רביד פלוטניק כנסו רגע
מעריצי רביד וטונה כנסו דקה בבקשה
למה מעריצים של טונה ורביד פלוטניק מתנגדים ככ שהשירים שלהם יהפכו לטרנדים בטיקטוק?
בני 12-13 מעריצי רביד יש כאלה???
עזרה מעריצי רביד פלוטניק
למעריצי רביד פלוטניק
מעריצי טונה ורביד כנסוו
מעריצי רביד פלוטניק כנסו
שאלה למעריצי רביד פלוטניק
למעריצי רביד פלוטניק כנסו דחוףף