התחברות
הרשמה
אני רוצה קרבי אבל אין לי קרבי בשאלון העדפות מה עושים?
אני פרופיל 97 דפר 60 והתאמה גבוהה ללחימה, בנוסף גם מדריכת חי"ר באלי להיות וגם אין לי וקיבלתי ביום המאה 4 בהדרכה , מה לעשות??
22 ביוני 2026, 12:10
גיוס
תפקידים
שאלון העדפות
שאלונים
תפקידים בצה"ל
תשובה אחת
זה 2 שאלונים נפרדים
הבנתי שהשאלון של הלוחמה עוד לא נפתח לשנתון שלכם
D
DreamGirl
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני רוצה להיות קרבי אבל בשאלון העדפות שלי אין שום קרבי.
אם אני רוצה להגיע ליחידה 504 צריך לסמן בשאלון העדפות קרבי על גבוה או נמוך?
אם נתנו לי שאלון העדפות קרבי, זה אומר בהכרך שאני אהיה קרבי?
קיבלתי שיבוץ לאיסוף קרבי כשאמרתי בפירוש למיטב שישנו לי מאיסוף קרבי למגב בשאלון העדפות והם אישרו
אם אני ממלאה בשאלון העדפות שאני רוצה קרבי אבל נמצאתי מתאימה למודיעין או משהו שהוא לא קרבי, ייקחו אותי לקרבי?
איזה תפקידי איתור יש בשאלון העדפות קרבי?
איך לדרג את השאלון העדפות אם אני פרופיל 97 אבל ממש לא רוצה קרבי?
מה קיבלתם בשאלון העדפות קרבי?
כל מה שקיבלתי בשאלון העדפות אני לא רוצה. יש לי פרופיל קרבי ואני רוצה קרבי אבל כל מה שקיבלתי לא קרבי.
אם כתבתי בשאלון העדפות לקרבי תפקידים שאני רוצה אם אני לא אהיה בקרבי ישימו על זה?
אם אני אשים בשאלון העדפות שאני רוצה גם קרבי וגם עורפי אני אקבל רק זימונים לקרבי?