התחברות
הרשמה
לא עברתי תאוריה אפשר עידוד?
22 ביוני 2026, 11:52
לימוד נהיגה
נהיגה
תיאוריה
לימוד תיאוריה
גיל 16
תשובה אחת
~עידוד~
סתם הכל טוב את תעברי פעם הבאה :)
S
SapSap6
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
לא עברתי תאוריה. אני צריכה עידוד ):
איך אפשר לדעת אם עברתי כמה טעויות היה לי בתאוריה?
אם עברתי תאוריה על רכב פרטי (B) אני פטור מתאוריה לאופנוע?
לא עברתי תאוריה 3..עידודים?
אם בתאוריה עניתי על 24 שאלות נכון מתוך 30 עברתי או לא_אפשר לטעות ב6 שאלות)
אם עברתי תאוריה ואני עוד מעט בת 16 באיזה גיל כבר אפשר להתחיל לעשות שיעורי נהיגה?
אם עברתי תאוריה של רכב (לא עברתי עדיין טסט ) אני יכולה לסוע עם קורקינט חשמלי ?
אם עברתי 9 מבחני תאוריה ברצף באפליקציה אני מוכן לתאוריה עצמה?
עברתי תאוריה עם הקלות חמש טעיות במקום ארבע , תאוריה שניה זה גרוע?
אם לא עברתי תיאוריה מהביה"ס אבל עברתי תיאוריה מבחוץ זה נחשב שעברתי תיאוריה 1 או 2?
אם עברתי תאוריה למשאית וכבר יש לי רישיונות לרכב ומשאית, ועשיתי תאוריה שוב בחודש 11/21