כל הזמן אני וחברות שלי צוחקות וכזה ולפעמים קורה משהו כמו למשל חברה שלי קיבלה ציון לא טוב במבחן ומישהו קיבל יותר טוב ממנה אני אגיד בצחוק איך כאילו אותו ילד קיבלת יותר ממך והיא כזה תסכים ולא תיקח את זה ברצינות מידי כי היא גם יודעת שזה בצחוק אבל היום צחקתי ככה גם והיא לקחה את זה ללב משום מה ואמרה שזה מה זה לא מצחיק וכאילו זה פשוט מבלבל אותי ואני לא מבינה מה הקטע ככ אני כן כתבתי לה הודעה בפרטי שביקשתי סליחה היא לא ענתה לי על זה עדיין אבל כאילו הן גם צוחקות עליי הרבה אבל ברגע שאני אצחק על משהו לפעמים פתאום זה יפגע בהם וזה פשוט מעצבן אותי