התחברות הרשמה

שווה להצביע לליברמן בתור איש מרכז-שמאל?

22 ביוני 2026, 11:44
פוליטיקהבחירותישראל    
5 תשובות
לא, הוא סתם ימין בתחפושת
Judas
לא
אנונימית
רק בנט
ה
הסטיפסולוג!
תצביע גולן
מ
מי זה2008
נופ
ד
דבש 21
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
שווה להצביע לליברמן?
אני מתלבט בין להצביע לליברמן או לבן גביר...
למי עדיף להצביע לליברמן או בנט?
למי שווה יותר להצביע? לעבודה או למרצ?
אם אני מרכז ממש(בלי נטייה לשמאל או לימין) עדיף להצביע לגנץ וסער או ללפיד ?
למי להצביע בנט או ליברמן או גנץ ולמה?
למה כן ולמה לא להצביע לליברמן?
הולך להצביע ליברמן
למה *לא* להצביע לליברמן?
למה חבר שלי הצביע לליברמן? מה טוב בו?
בתור תושבת עוטף עזה- למי כדאי להצביע בבחירות, ולמה?