7 תשובות
כן
ואלה שלא רוצים החלטה שלהם
ואלה שלא רוצים החלטה שלהם
כן
כן
אין לי דעה לגבי אלו שלא, בחירה שלהם הכל טוב.
אין לי דעה לגבי אלו שלא, בחירה שלהם הכל טוב.
כן
לא אכפת לי ממי שלא
לא אכפת לי ממי שלא
כן
והחלטה שלהם
והחלטה שלהם
בעיני זה אגואיזם להביא ילדים, למרות זאת אני כנראה כן אביא כי אני אגואיסט
ברור!! לפחות שלושה ילדים
באותו הנושא: