התחברות
הרשמה
שאלה היפותטית
מוכרת אייפון 17 ממש חדש, 256 גיגה.
מערכת תקינה, בריאות סוללה 98
נקנה לפני מספר חודשים.
צבע סגול מאחורה
יש סדק במסך
2100
הייתם קונים? זה מחיר טוב?
22 ביוני 2026, 11:35
חוות דעת
היפותטי
דעות גולשים
התייעצות
פסיכולוגיה
3 תשובות
אממ כן ניראלי
T
Talia Levi
כןכן זה מחיר טוב
א
אוקיי דו
תלוי חומרת הסדק
א
אנונימי 19724
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שאלה היפותטית לבנות- כל החיים היה לכן שיער ארוך
יש לי שאלה היפותטית, אשמח אם תענו עליה בכנות
בנים כנסוו שאלה היפותטית (נראלי ככה אומרים את זה)
שאלה היפותטית. כנסו.
בנים כנסוו שאלה היפותטית (נראלי ככה אומרים את זה)
מה זה שאלה היפותטית?
שאלה היפותטית, לבן אדם יש שתי
שאלה היפותטית
שאלה היפותטית שמעניינת אותי כי אני פרנואיד
שאלה היפותטית
שאלה היפותטית