התחברות
הרשמה
עשיתי טסט היום בבוקר ועברתי
הרגע קיבלתי הודעה
להתקשר למורה נהיגה שלי?
22 ביוני 2026, 11:33
רשיון נהיגה
נהיגה
טסט
2 תשובות
אפשר
הילו
או לשלוח לו
ע
עסוקה אבל משועממת
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני כל כך שמחה עשיתי היום תיאוריה ועברתי עם אפס טעויות!!!
היה לי איזה שיעור נהיגה 38/39 היום וכבר עשיתי טסט פנימי ועברתי ושילמתי אגרה
עשיתי אתמול בלילה בייביסיטר והם תמיד משלמים לי בביט וראיתי שהייתה העברה והיא בוטלה בבוקר
עברתם תיאוריה ראשונה ואם כן כמה טעויות היום עשיתי ועברתי בשלוש טעיות
אם עברתי טסט ביום שישי אני יכול ללכת למשרד הרישוי לקחת את הרישיון היום בבוקר?
עשיתי בדיקת קורונה (pcr) לפני שלושה ימים ונגמר לי התו הירוק ממנה היום בבוקר, המשך למטה
אם אתמול בבוקר רשמו שהחבילה עברה חיטוי בנמל התעופה, יש מצב היא תגיע היום?
אם עברתי טסט היום בבוקר מתי אפשר להוציא היתר נהיגה?
אם עשיתי שעווה ועברתי על האזור עם סכין גילוח זה יגדל אחרי כמה ימים?
אם היום בבוקר חשבתי "וואי זה בדיוק התקופה של האלרגיות" ואז כל היום עשיתי מלא אפצי
עברתי היום ב8 בבוקר טסט מתי אני יכול להוציא היתר נהיגה?