4 תשובות
איזה סגנון?
אנונימי
ברמן?
אנונימית
למה אתה מתכוון ב18+ , אוליפנס?
אנונימי
שירות לקוחות בצאט
אני מתפלאת מהלקוחות כל פעם מחדש
(פעם הייתה פנייה שהגיע אלינו שלקוח התעצבן למה רשום באיזשהי הודעה ששלחו לו מהחברה שלנו "קופאית" ואמר שזו חוצפה ושיש לא רק קופאיות אלא גם קופאים)
אני מתפלאת מהלקוחות כל פעם מחדש
(פעם הייתה פנייה שהגיע אלינו שלקוח התעצבן למה רשום באיזשהי הודעה ששלחו לו מהחברה שלנו "קופאית" ואמר שזו חוצפה ושיש לא רק קופאיות אלא גם קופאים)
באותו הנושא: