4 תשובות
גם לדעתי
יותר מפחיד אם רואים מישהי כזו ברחוב
זה סתם בולשיט
אנונימי
נהה זה חמוד. זה כמו פורים כל השנה (עבורנו, בתור דרך לקבל את זה) אין עם זה בעיה.
באותו הנושא: