2 תשובות
לא כואב בכלל, יכול להיות מעט מציק.
לוקח שעתיים בערך..
לא כואב אם עושים אצל מישהי מקצועית
אני עשיתי אצל מישהי דראעק ששרפה לי כמה מהריסים התחתונות והכניסה לי חומר לעין ששרף קצת ועשה לי אותה אדומה(:
התחברות ל