9 תשובות
כי אף אחד לא ירצה לשאול פה שאלות
יתבעו על מה?
מה יהיה נגד בבית משפט?
שואל השאלה:
הספמה ועבירה על החוקים
אנונימית
האתר יקרוס
לא אפשרי לתבוע על דברים כאלה, זה בזבוז מטורף של כסף.
מה יתבעו, ילדים?
סטיפס בעצמם תומכים לעיתים רחוקות בליל ספאמים
ואין מה לתבוע, סך הכל מדיה חברתית, לא עושים את זה מרוב לב כאן.
האתר יקרוס אם זה יקרה.
^^^הם יפסידו. אי אפשר לתבוע על זה
שואל השאלה:
אפשר אפשר
אם מפרים את התקנון אפשר לתבוע
אנונימית
אין עילה משפטית לתביעה. הם רק יפסידו הוצאות משפט בכל פעם מחדש.
בטח כיף איתך במסיבות
התחברות ל