29 תשובות
לא
אכפת לו שיש לו בת זוג והוא לא רוצה שתהיי חשופה אל מול כל אחד ואחד
אם כבר לבוש חשוף זה יותר דגל אדום מאשר להעיר על זה.
וצריך לכבד את בקשתו, למה שגברים אחרים יראו אותך חשופה? מן הסתם שזה יציק לו..
אם אלו לא ממניעים של "לשלוט עלייך", אז זה אמור להיות דווקא מתחשב ואכפתי מצידו.
זו אחת הבקשות הכי בסיסיות שיש, גם בקרב חילונים, גם דתיים, גם חרדים.
לא חסר.
שבת זוג לא תלך חשוף, זה דווקא אמור לעלות לך ולשמח אותך שככה אכפת לו.
אכפת לו שיש לו בת זוג והוא לא רוצה שתהיי חשופה אל מול כל אחד ואחד
אם כבר לבוש חשוף זה יותר דגל אדום מאשר להעיר על זה.
וצריך לכבד את בקשתו, למה שגברים אחרים יראו אותך חשופה? מן הסתם שזה יציק לו..
אם אלו לא ממניעים של "לשלוט עלייך", אז זה אמור להיות דווקא מתחשב ואכפתי מצידו.
זו אחת הבקשות הכי בסיסיות שיש, גם בקרב חילונים, גם דתיים, גם חרדים.
לא חסר.
שבת זוג לא תלך חשוף, זה דווקא אמור לעלות לך ולשמח אותך שככה אכפת לו.
לא בהכרח.
אם זה משהוא שמפריע לו הוא לא אמור להיות בשקט על זה, תגיעו לפשרה, או מהצד שלך או משלו.
תשקלי את הדברים ותראי מה יותר חשוב לך.
אם זה משהוא שמפריע לו הוא לא אמור להיות בשקט על זה, תגיעו לפשרה, או מהצד שלך או משלו.
תשקלי את הדברים ותראי מה יותר חשוב לך.
גבולי, בעיקרון הוא לא אמור להעיר לך על זה לדעתי זה יכול להיות דגל אדום
וואלה לא . ואם את מכבדת אותו את תעשי את זה.
שואל השאלה:
אבל זה לא ממש חשוף בצורה מוגזמת
אבל זה לא ממש חשוף בצורה מוגזמת
אנונימית
בניגוד לכולם כאן
אני חושבת שזה כן רעיל ועוד אם את לא לובשת חשוף בצורה מוגזמת
הוא לא יכול לשלוט על הגוף שלך
אני חושבת שזה כן רעיל ועוד אם את לא לובשת חשוף בצורה מוגזמת
הוא לא יכול לשלוט על הגוף שלך
אם זה אובססיבי כן ובסוף גם אם הוא מעיר הוא לא יכול להחליט
כן חד משמעית.
תקשיבי בזוגיות זה עובד ככה:
לבוש הוא החלטה אישית ולא משותפת.
אם הוא רוצה שהבת זוג שלו תלבש לא חשוף הוא צריך להיות מלכתחילה עם מישהי שמתלבשת לא חשוף.
הוא לא יכול להעיר לך על בגד או להגיד לך מה ללבוש זה לא מקומו ולא עניינו.
לבוש הוא החלטה אישית ולא משותפת.
אם הוא רוצה שהבת זוג שלו תלבש לא חשוף הוא צריך להיות מלכתחילה עם מישהי שמתלבשת לא חשוף.
הוא לא יכול להעיר לך על בגד או להגיד לך מה ללבוש זה לא מקומו ולא עניינו.
^ אם זו לא החלטה משותפת לטענתך.
אז לבן זוג לא אמורה להיות החלטה והתערבות כלשהי אם הבת זוג שלו תלך גם בביקיני ברחוב.
"אם הוא רוצה שהבת זוג שלו תלבש לא חשוף הוא צריך להיות מלכתחילה עם מישהי שמתלבשת לא חשוף."
אנשים משתנים במהלך זוגיות, ובחיים עצמם.
אולי בהתחלה לא היה לו אכפת ועכשיו כן אכפת? להגיד מהתחלה היה צריך לבחור זה לא בהכרח נכון. לפעמים זה מגיע תוך כדי תנועה.
אולי גם נשואים בני 50
אם אשתו תלך חשוף אסור לו להעיר נכון?
כי אם הוא יעיר אז היא תתגרש?
זו הנוסחה?
אז לבן זוג לא אמורה להיות החלטה והתערבות כלשהי אם הבת זוג שלו תלך גם בביקיני ברחוב.
"אם הוא רוצה שהבת זוג שלו תלבש לא חשוף הוא צריך להיות מלכתחילה עם מישהי שמתלבשת לא חשוף."
אנשים משתנים במהלך זוגיות, ובחיים עצמם.
אולי בהתחלה לא היה לו אכפת ועכשיו כן אכפת? להגיד מהתחלה היה צריך לבחור זה לא בהכרח נכון. לפעמים זה מגיע תוך כדי תנועה.
אולי גם נשואים בני 50
אם אשתו תלך חשוף אסור לו להעיר נכון?
כי אם הוא יעיר אז היא תתגרש?
זו הנוסחה?
כן זה בוודאות דגל אדום. הוא לא נמצא במקום של להעיר הערות כאלה. הוא מנסה לשנות אותך. גם אם היית הולכת ערומה, זה לא עניין שלו. אם לא נוח לו להיות איתך אז הוא לא חייב.
ולמה אני כותב בצורה כזו ונותן דוגמא קיצונית? כי ככה זה עובד גם במציאות. עכשיו הוא מציק לך על בגדים, אחר כך הוא יציק על דברים שאת אוכלת כי זה "משמין" אותך, אחר כך על התחביבים שלך, ועל הלו"ז שלך, ועל ידידים שלך שהוא פחות מתחבר..
זו תבנית אישיותית. הוא לא מקבל את הסביבה, הוא מנסה לשנות אותה לצרכים שלו. מדובר בצרכים שלו - לא שלך.
מכאן זה כבר לשיקולך. יש הרבה שנמצאים עם אנשים כאלה ונוח להם. זה כבר עניין שלך.
ולמה אני כותב בצורה כזו ונותן דוגמא קיצונית? כי ככה זה עובד גם במציאות. עכשיו הוא מציק לך על בגדים, אחר כך הוא יציק על דברים שאת אוכלת כי זה "משמין" אותך, אחר כך על התחביבים שלך, ועל הלו"ז שלך, ועל ידידים שלך שהוא פחות מתחבר..
זו תבנית אישיותית. הוא לא מקבל את הסביבה, הוא מנסה לשנות אותה לצרכים שלו. מדובר בצרכים שלו - לא שלך.
מכאן זה כבר לשיקולך. יש הרבה שנמצאים עם אנשים כאלה ונוח להם. זה כבר עניין שלך.
כן היא יכולה ללכת בביקני לצורך העניין זאת החלטה שלה.
לבוש הוא החלטה אישית ולא משהו משותף שעושים עליו דיון ומגיעים לפשרה.
אנחנו לא משנים את הבן זוג שלנו לפי מה שמתאים לנו, אנחנו מראש בוחרים מישהו שמתאים לערכים שלנו ובמקרה הזה מתלבש לא חשוף.
גם אם זה משתנה במהלך הזוגיות היא לא צריכה לשנות את הבגדים שלה בגללו, זה לא עניינו הוא יכול לקום וללכת אם הוא רוצה.
לבוש הוא בחירה אישית ולא עניין של בן הזוג.
כל ניסיון להעיר או לקבוע הוא רעיל וזה לא אני החלטתי אתה מוזמן לקרוא על דגלים אדומים במערכות יחסים.
יש המון החלטות משותפות שאפשר להגיע בהן לפשירה ויש החלטות אישיות.
לבוש הוא החלטה אישית ולא משהו משותף שעושים עליו דיון ומגיעים לפשרה.
אנחנו לא משנים את הבן זוג שלנו לפי מה שמתאים לנו, אנחנו מראש בוחרים מישהו שמתאים לערכים שלנו ובמקרה הזה מתלבש לא חשוף.
גם אם זה משתנה במהלך הזוגיות היא לא צריכה לשנות את הבגדים שלה בגללו, זה לא עניינו הוא יכול לקום וללכת אם הוא רוצה.
לבוש הוא בחירה אישית ולא עניין של בן הזוג.
כל ניסיון להעיר או לקבוע הוא רעיל וזה לא אני החלטתי אתה מוזמן לקרוא על דגלים אדומים במערכות יחסים.
יש המון החלטות משותפות שאפשר להגיע בהן לפשירה ויש החלטות אישיות.
חשוב להבין אתה ואני יכולים לקבוע לעצמנו.
הלבוש שלנו הוא הבחירה האישית *שלנו* לאף אדם אין זכות להעיר לנו או להחליט עברונו.
הלבוש שלנו הוא הבחירה האישית *שלנו* לאף אדם אין זכות להעיר לנו או להחליט עברונו.
8 דקות
זה למה זה נקרא זוגיות.
זה להיות חלק ממשהו, חצי ועוד חצי שמשלימים זה את זו.
אם משהו מפריע בזוגיות צריך לדעת להתפשר ולבוא לקראת.
אם מציק לו שיש לה ידידים, מן הסתם שזה לטובתו כי זה מציק לו, הוא מקנא, לא נעים לו שיש לה בן זוג והיא מדברים עם ידידים. מה לא לגטימי בזה?
מה שאתה בעצם אומר, זה שהיא בפייק זוגיות, לא צריכה להתייחס לרגשות ומה שהבן זוג מרגיש עקב כך, להיפרד ממנו כי זה דגל אדום, ולהמשיך להתכתב עם הידידים.
אם כך הדגל האדום עובד צד.
גם אם היא הולכת ערומה זה לא עניין שלו? היא בזוגיות, היא לא רווקה, מה זה לא עניין שלו?
זה שהוא מעיר על דבר מסוים לא אומר בהכרח שיעיר על דברים אחרים. אם זה זולג לשם, זה כבר משהו אחר. אבל בדברים שיש להם הצדקה לבן זוג, צריך לבוא לקראת ולכבד.
זה לא רק האינטרס שלו, אם משהו מציק או פוגע בו, זה אמור גם להציק ולפגוע בבת זוג, ואם זה לא קורה, לא בטוח שהיא בכלל אוהבת אותו.
זה למה זה נקרא זוגיות.
זה להיות חלק ממשהו, חצי ועוד חצי שמשלימים זה את זו.
אם משהו מפריע בזוגיות צריך לדעת להתפשר ולבוא לקראת.
אם מציק לו שיש לה ידידים, מן הסתם שזה לטובתו כי זה מציק לו, הוא מקנא, לא נעים לו שיש לה בן זוג והיא מדברים עם ידידים. מה לא לגטימי בזה?
מה שאתה בעצם אומר, זה שהיא בפייק זוגיות, לא צריכה להתייחס לרגשות ומה שהבן זוג מרגיש עקב כך, להיפרד ממנו כי זה דגל אדום, ולהמשיך להתכתב עם הידידים.
אם כך הדגל האדום עובד צד.
גם אם היא הולכת ערומה זה לא עניין שלו? היא בזוגיות, היא לא רווקה, מה זה לא עניין שלו?
זה שהוא מעיר על דבר מסוים לא אומר בהכרח שיעיר על דברים אחרים. אם זה זולג לשם, זה כבר משהו אחר. אבל בדברים שיש להם הצדקה לבן זוג, צריך לבוא לקראת ולכבד.
זה לא רק האינטרס שלו, אם משהו מציק או פוגע בו, זה אמור גם להציק ולפגוע בבת זוג, ואם זה לא קורה, לא בטוח שהיא בכלל אוהבת אותו.
אני אדגיש שוב.
יש החלטות משותפות בזוגיות שמגיעים בהן לפשרה ויש החלטות אישיות.
זוגיות היא שותפות בין שני אנשים חופשיים שבחרו לחיות ביחד, הבחירות האישיות שלהם כמו הבגדים נשארות שלהם ובחירות משותפות משתנות עם דיון משותף.
לבוש הוא מחוץ לתחום וכך עוד החלטות אישיות.
יש החלטות משותפות בזוגיות שמגיעים בהן לפשרה ויש החלטות אישיות.
זוגיות היא שותפות בין שני אנשים חופשיים שבחרו לחיות ביחד, הבחירות האישיות שלהם כמו הבגדים נשארות שלהם ובחירות משותפות משתנות עם דיון משותף.
לבוש הוא מחוץ לתחום וכך עוד החלטות אישיות.
כל ניסיון להחליט על הבחירות האישיות שלה הוא רעיל.
אתה יכול להסכים או לא זה לא כזה משנה
אתה יכול להסכים או לא זה לא כזה משנה
אין בעיה, אז לא אכפת לך שהבן זוג שלך או העתידי איני יודע, ילך כל היום בלי חולצה, בנות יסתכלו עליו או אולי יתחילו איתו נכון?
מבחינתך זה בסדר העיקר שיהיה שיעשה חיים גם אם יהיו לו 200 ידידות עכשיו שמתכתב איתן וכולן דלוקות עליו.
זאת אומרת גם זוג נשוי 40 שנה אין להם זכות להחליט מה השני ילבש או לפחות לתת דעה על כל או ביקורת מצידם שיסתובבו עם ביקיני חופשי, ילכו במועדון, החלטות שלהם, הם לא נשואים בכלל..
זה מה שאת אומרת?
מבחינתך זה בסדר העיקר שיהיה שיעשה חיים גם אם יהיו לו 200 ידידות עכשיו שמתכתב איתן וכולן דלוקות עליו.
זאת אומרת גם זוג נשוי 40 שנה אין להם זכות להחליט מה השני ילבש או לפחות לתת דעה על כל או ביקורת מצידם שיסתובבו עם ביקיני חופשי, ילכו במועדון, החלטות שלהם, הם לא נשואים בכלל..
זה מה שאת אומרת?
כמו שאמרתי זה לא שלא אכפת בוחרים מראש מישהו עם אותם ערכים שמתאים לנו.
לא דובר על ידידות ולא אמרתי העיקר שיעשה חיים הכנסת פה דברים שלא אמרתי.
אם מישהו מחליט להשתנות באופן טבעי והזוג מבינים שזה כבר לא מתאים הם נפרדים.
לא דובר על ידידות ולא אמרתי העיקר שיעשה חיים הכנסת פה דברים שלא אמרתי.
אם מישהו מחליט להשתנות באופן טבעי והזוג מבינים שזה כבר לא מתאים הם נפרדים.
אין לי מה להמשיך את זה ממליצה לך לקרוא על זוגיות בריאה.
להתראות.
להתראות.
כן.
תלוי איך זה מתבטא.
אני חושבת שהוא יכול לעשות איתך שיחה פעם אחת ולהגיד לך שזה קצת מפריע לו ואם את מוכנה להפסיק או להתלבש פחות חשוף ואז משם זאת בחירה שלך האם להסכים לבקשה שלו או שלא ואם בחרת לא להסכים אז שיחליט האם זה עובד לו או שלא. אתם יכולים גם להגיע לפשרה שאת לא תפסיקי אבל אולי במקומות מסוימים תמעיטי בזה אבל בכל אופן להעיר כל הזמן זה כן קצת דגל אדום.
אנונימית
תלוי כמה חשוף ואם ביקשת ממנו שיפסיק
הוא היה צריך להגיד פעם אחת שמפריע לו ואם את רוצה לשנות תשני אם לא שיתמודד
הוא היה צריך להגיד פעם אחת שמפריע לו ואם את רוצה לשנות תשני אם לא שיתמודד
לא ממש לא.
אבל תלוי איזה מחשוף כמובן כי יש כאלה מוגזמים
אני חושבת שזה מאוד דגל אדום. אין לו זכות להחליט בשבילך מה תלבשי גם אם זה חשוף. הוא צריך לבטוח בך שאת לא תלכי למישהו אחר ושאת אוהבת אותו, ואם הוא מעיר לך על זה הוא פשוט חסר ביטחון. תלבשי מה שבא לך אם יש לו בעיה עם זה בעיה שלו
לדעתי זה מאוד תלוי איך הוא עושה את זה,אני חושב שאין בעיה לבקש מהבת זוג ללבוש צנוע בצורה מכבדת ואם הבן זוג יותר חשוב לה מלהתלבש חשוף היא תכבד את זה,כמובן שהיא לא חייבת לכבד אם זה כן משהו שחשוב לה להתלבש ככה ואז צריך לחשוב על המשך הקשר ואם זה משהו שניתן לגשר עליו,בכל מקרה ממליץ לך לדבר איתו ולא לקבל עצות מכל מיני ילדות וילדים בסטיפס
אנונימי
אם זה מפריע לו- שמלכתחילה לא יצא עם מישהי שנוגדת את הערכים שלו.
הוא לא אמור להעיר לך על זה כל הזמן, את בוחרת להמשיך להתלבש ככה? כאן זה נגמר. אם זה מפריע לו, בכנות שלא יצא איתך, ובעיקר לטובתך
לבוש זה בחירה אישית, הוא יכול לבקש ואת יכולה לסרב, וזה גם רלוונטי כלפיך אם לדוגמה הוא ילך בלי חולצה, את לא יכולה להעיר לו על זה 24/7.. את יכולה רק לבקש והוא יכול לסרב
הוא לא אמור להעיר לך על זה כל הזמן, את בוחרת להמשיך להתלבש ככה? כאן זה נגמר. אם זה מפריע לו, בכנות שלא יצא איתך, ובעיקר לטובתך
לבוש זה בחירה אישית, הוא יכול לבקש ואת יכולה לסרב, וזה גם רלוונטי כלפיך אם לדוגמה הוא ילך בלי חולצה, את לא יכולה להעיר לו על זה 24/7.. את יכולה רק לבקש והוא יכול לסרב
כן
הוא יכול להעיר כמה פעמים אבל עם הבהרת את הנושא הוא צריך לכבד את הבחירות שלך ולהתמודד ולא לנסות לשלוט בך או משהו או במה שאת לובשת, הוא צריך כאילו להגיב באני לא אוהב את זה אבל תעשי מה שטוב לך ומה שאת מרגישה בנוח בו
הוא יכול להעיר כמה פעמים אבל עם הבהרת את הנושא הוא צריך לכבד את הבחירות שלך ולהתמודד ולא לנסות לשלוט בך או משהו או במה שאת לובשת, הוא צריך כאילו להגיב באני לא אוהב את זה אבל תעשי מה שטוב לך ומה שאת מרגישה בנוח בו
באותו הנושא: