22 תשובות
בא לך ללכת ? זה יעשה לך טוב ? אז ברור שכן
תלכי, חבל שתפסידי בגללה.
תהני.
תהני.
שואל השאלה:
לא יודעת אם בא לי
לא יודעת אם בא לי
אנונימית
תעשי מה שאת מרגישה אחות
אם בא לך ללכת אז בכיף ואם לא אז לא
אבל אל תהיי במצב שאת מוותרת על משהו כיף בגלל שהחברה ביאסה אותך
זה לא שווה את זה
אם בא לך ללכת אז בכיף ואם לא אז לא
אבל אל תהיי במצב שאת מוותרת על משהו כיף בגלל שהחברה ביאסה אותך
זה לא שווה את זה
שואל השאלה:
בחיים לא הלכתי לבריכה לבד, זה לא מוזר?
בחיים לא הלכתי לבריכה לבד, זה לא מוזר?
אנונימית
זה ממש לא מוזר!!
מבטיחה לך גם שאת לא היחידה שהולכת לבד
יש עוד כאלה
ואם יהיה לך כיף ויעלה לך המצב רוח זה מה שצריך להיות חשוב, לא אם את לבד או לא, ולא איך יסתכלו עלייך.
מבטיחה לך גם שאת לא היחידה שהולכת לבד
יש עוד כאלה
ואם יהיה לך כיף ויעלה לך המצב רוח זה מה שצריך להיות חשוב, לא אם את לבד או לא, ולא איך יסתכלו עלייך.
אני הייתי נשאר תעשי מה שבא לך
שואל השאלה:
טוב אני ילך^^
טוב אני ילך^^
אנונימית
היידהה
אם אנחנו גם מוזמנים דברי איתנו לול
חחח כן אני בוכה^^ הזמנתי שני בגדי ים חדשים אז להזמין אותי בבקשה
שואל השאלה:
יאללה מוזמנים בכייף
יאללה מוזמנים בכייף
אנונימית
לבד לפעמים זו חוויה ממש מעולה. אנחנו לא רגילים להיות לבד אז אנחנו חושבים שזה מוזר. אבל אם מתחברים לזה, זה פשוט כיף. נקי שקט כזה, להיות קצת עם עצמנו.
שואל השאלה:
הייתי נותנת לך פרח^
הייתי נותנת לך פרח^
אנונימית
^עצם התגובה הזו הרבה יותר שווה לי מפרח :)
שואל השאלה:
תנקס^
תנקס^
אנונימית
לכי על זה, בריכה נשמע ממש נחמד במיוחד בחום הזה, וגם להנות לבד בשקט שלך ובכיף שלך נשמע לגמרי אחלה :)
אני הייתי הולך היום אני גם הולך לבריכה לבד
או שתלכי או שתחזרי לישון
שואל השאלה:
שיט הבריכה טוענת שמכרה כל הכרטיסים בכמות המוגבלת או משהו כזה
שיט הבריכה טוענת שמכרה כל הכרטיסים בכמות המוגבלת או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף נסעתי שעה נסיעה וחם לי ואני מזיעה, וכולם מבריזים לי
אוף נסעתי שעה נסיעה וחם לי ואני מזיעה, וכולם מבריזים לי
אנונימית
שואל השאלה:
אוף שונאת בני אדם
אוף שונאת בני אדם
אנונימית
באותו הנושא: