3 תשובות
נראה שהתקשורת שלכם בזמן משחקים לא ככ מוצלחת משני הצדדים.
הייתי מציע לדבר על זה כששניכם רגועים.
הייתי מציע לדבר על זה כששניכם רגועים.
שואל השאלה:
זה לא קשור למשחק..אם זה הדיבור במשחק זה דיבור שיכול לבוא בעוד המון סיטואציות. כי היכולת להתנסח כלפיי ככה טמונה בבן אדם. וזה שמפריע לי. ואני לא מוכנה ליחס כזה. אני מכבדת אני אוהבת אני הכל. מגיע לי יחס של נסיכה בחזרה..סורי.
זה לא קשור למשחק..אם זה הדיבור במשחק זה דיבור שיכול לבוא בעוד המון סיטואציות. כי היכולת להתנסח כלפיי ככה טמונה בבן אדם. וזה שמפריע לי. ואני לא מוכנה ליחס כזה. אני מכבדת אני אוהבת אני הכל. מגיע לי יחס של נסיכה בחזרה..סורי.
אנונימית
לא היה מעולם בני זוג שלא רבו...
באותו הנושא: