5 תשובות
לא, גמאני הלכתי איתה בגיל 18, זו הצעת מחיר לא הטיפול השוטף שאז אפשר ללכת לבד.
זה בסדר גמור. תאמיני לי - לאף אחד/אחת לא אכפת ולא יסתכל עלייך בצורה מוזרה.
ברור שזה בסדר, אני הולכת עם אמא שלי עד עכשיו לרופאים
במיוחד שזה הצעת מחיר שזה בעיקר על ההורים
במיוחד שזה הצעת מחיר שזה בעיקר על ההורים
ראיתי שם בת ארבעים , הכל טוב
מה זה משנה בת כמה את ? זאת בכלל לא פדיחה והכל טוב:)
באותו הנושא: