4 תשובות
תשמעי, זו עבודה מאוד קשה
אני כנראה הולכת לעבוד שם אבל נטו כי יש לי פרוטקציות
אני כנראה הולכת לעבוד שם אבל נטו כי יש לי פרוטקציות
אני לא יודעת איך זה באזור שלך אבל ממה שאני יודעת אצלי זה עבודה קשה ושכר מינימום עדיף מקום אחר
ריבר זה הסיוט בחיים לא
עבדתי בדומינוס זה אותו עיקרון . עכשיו בתקופה של הקיץ גם יש המון פיקים שם . ובדרך כלל העבודה היא תמורה לשכר מינימום . מאוד מהר העבודה תבאס אותך . חפשי משהו יותר משתלם
באותו הנושא: