13 תשובות
שואל השאלה:
או טינדר
אנונימי
לא.
ממש לא.
זה נשמע כמו בזבוז זמן מוחלט במקרה הטוב והונאה כספית במקרה הרע.
אני לא הייתי משלמת כזה הרבה בשביל תמונות לאינסטגרם.
זה דברים שאפשר ללמוד מסרטונים ודברים כאלה.
שואל השאלה:
אז איך אני אמור להכיר בחורות אם אין לי תמונות טובות באינסטגרם
אנונימי
להכיר במציאות, לפגוש ולהתחיל איתן
שואל השאלה:
היום במציאות כמעט ולא מתחילים, אין הרבה אינטרקציות במציאות
אנונימי
עצוב
אבל זה ממש עושק 2500 שקל
שואל השאלה:
במציאות זה גם לא תמיד הפורמט ולא בכל סיטואציה זה מתאים
אנונימי
שוב, המחיר לא מוצדק
תעשה מה שטוב לך
נשמע כמו עוקץ
איזו מסחרה . עדיף שפשוט תסתכלי על תמונות בפינטרסט ותנסי לחקות אותם
התחברות ל