6 תשובות
תגיעי עם אל תיקחי סיכונים
אני לא בטוחה אבל עדיף שתלכי עם ובהצלחה!
אנונימית
אצלי בבית הספר לא היה צריך
אבל אם זו חובה אצלך אז אל תנסי למצוא פרצות, פשוט תבואי. שלא יעיפו אותך
צריך גם לנו יש ואמרו לבוא עם חולצת בית ספר
התחברות ל