התחברות
הרשמה
איך זה שהשנה תלמידי כיתות י קיבלו ציוני תאוריה תוך שבוע, ושאר השנתונים חיכו חודש?
22 ביוני 2026, 06:44
ציונים
תיאוריה
בגרות
תשובה אחת
האחרונים שעשו עשו לפני שבוע, אבל יש כאלה שחיכו הרבה זמן
.
.Sakura
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
חילקתי X תיקים לכיתה ט, בכיתה יש 30 תלמידים, כמה כל ילד קיבל?
20% מתלמידי הקבוצה קיבלו ציון מצטיין במבחן.78% מהתלמידים קיבלו ציון טוב ותלמיד אחד קיבל ציון נכשל. כמה תלמידים יש בכיתה?
תלמידי י"ב, מה אתם מרגישים לגבי זה שהשנה תיהיה השנה האחרונה שלכם בבית ספר?
תלמידי כיתה יא וכיתה יב שיש להם ציונים גבוהים כנסו דקה.
תלמידי יא מישהו קיבל כבר ציונים בבגרויות קיץ?
כל תלמידי י"א שקיבלו או לא קיבלו ציונים
אני בכיתה ז וקיבלתי 45 במתמטיקה וכולם קיבלו ציונים נמוכים עד כמה זה גרוע?
אני כיתה יא וכל הציונים הם 85+- אין לי ציון מתחת ל80 אני נחשבת תלמידה ממוצעת?
כיתות יב' מה ממוצע ציוני הבגרות שלכם?אפשר לעיין באפליקציית "תלמידים" שמראה את זה
קיבלתי במבחן הראשון שלי בפיזיקה (כיתה י) 58 הציון הכי נמול בכיתה וכולם קיבלו 85 פלוס
יש ילד בכיתה שלי כיתה י' בכיתת מבר שהוא קיבל ציון 100 במתמטיקה.