5 תשובות
אני פעם קראתי שזה כי בזמן שינה הגוף משלים מחזורי שינה (50 דקות משהו כזה) ואם אנחנו מתעוררים באמצע המחזור אז זה פוגם באיכות הקימה שלנו ולכן אנחנו עייפים.
כמובן שלא בטוחה אם זה נכון אבל זה מה שאני זןכרת
כמובן שלא בטוחה אם זה נכון אבל זה מה שאני זןכרת
ככה השם רצה
שאלת חיי t-t
כי החיים חר...
כשמתעוררים לוקח זמן עד שהמוח שלנו משחרר קצת מהגלי גאמה.. או משהו כזה. אי אפשר להתעורר וישר להיות עירניים לגמרי
באותו הנושא: