4 תשובות
סטרס, לחץ, חרדה, טריגרים
שואל השאלה:
ממה זה נוצר ליטרלי אבל מבחינת הגוף הכוונה איך זה מתנהל
אנונימי
זה כמו באג פיזי במוח שגורם לאדם לפחד עוד פעם ללא סיבה הגיונית.
זאת אומרת שבהתחלה אדם חושב על משהו פעם ואז הוא מסביר לעצמו שזה לא נכון ואז ככה כמה פעמים שהוא חושב על זה בגלל שהוא מנסה לתרץ לעצמו שזה לא נכון ואז נוצר באג שהאדם מקבל את תסמיני החרדה עוד לפני שהוא נזכר ממה הוא פחד.
הרעיון פה הוא לא לתרץ לעצמך שזה לא נכון לפחד אלא להשלים עם הגרוע מכל...
ואז מה שיקרה שבגלל שהשלמת עם זה אז אתה תפסיק לחשוב על זה כי את תפסיק לתרץ לעצמך שזה לא נכון כי הרי השלמת עם הגרוע מכל....
ואז יצאת מהבאג....
בהצלחה
^ אבל צריך באמת להשלים עם הגרוע מכל
זה שיטה ידועה , זה נקרא " פרקליטו של השטן"