5 תשובות
כן קוראים לזה ערך עצמי נמוך
את אולי לא מעריכה את עצמך מספיק
שואל השאלה:
וגם כשהם אמרו לי את זה אמרתי תודה ממש וחייכתי אבל זה לא שינה אצלי כלום זה אפילו לא פירגן לי או העלה לי את האגו באיזשהו מובן כי אני באמת לא חושבת שאני יפה בטח לא בפנים
אנונימית
כנראה שאת אחת היפות אחותי
תרימי לעצמךך
אם ככה ניגשו אלייך את כנראה מעלפת ולא שמה לב לזה מספיק
את כנראה באמת יפה ולא מודעת לזה
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש פעמים שאני ממש אוהבת את איך שאני נראת אבל זה תמיד מרגיש לי כאילו אני משלה את עצמי וזה לא באמת ככה במציאות
ומשם זה פשוט נתפס לי שאם לרגע אני חושבת שאני יפה אז אוטומטית זה רק אני חושבת את זה
אנונימית
התחברות ל