6 תשובות
לדעתי אם היא סמכה עלייך ובחרה לספר לך,
אל תאכזבי אותה ואל תבגדי באמון שלה.
שיישאר ביניכן
אל תאכזבי אותה ואל תבגדי באמון שלה.
שיישאר ביניכן
מקסימום הוא ישאל אותך תגידי לו שאחותו לא רצתה שתספרי ואני מאמין שהוא יכבד את אחותו
אל תספרי לו
יכבד אותו שאת מכבדת את אחותו
אנונימי
אם הוא לא שואל אותך על הנושא זה לא שקר או הסתרה.
אם הוא יעלה את זה תגידי לו שידבר איתה כי את לא רוצה לעמוד באמצע
אם הוא יעלה את זה תגידי לו שידבר איתה כי את לא רוצה לעמוד באמצע
זה לא פייר מה שהיא עשתה לך.. אבל בעיקרון סוד זה סוד.
באותו הנושא: