16 תשובות
לא,לא הסגנון שלי בכלל
לא תודה, מה אני צריך שכל החבר'ה מהתיכון שלה ירדו לכנרת
אומייגד איזה טרול אורי
לשאלתך ברור שם נדיר
לשאלתך ברור שם נדיר
שואל השאלה:
מי זה אורי מה את רוצה
מי זה אורי מה את רוצה
אנונימי
לא
טכנית לא אבל אין לי בעיה עם כל הכינרות שחיות כרגע
וואי לא זה התעללות
אנונימית
שואל השאלה:
וואי ממש התעללות
וואי ממש התעללות
אנונימי
אני הייתי קורא לו הים הבלטי או הים השחור
לא
זה כן שם יפה אבל לא הייתי קוראת לבת שלי ככה.יש שמות יותא יפים
לא
אני אקרא לה violet
אני אקרא לה violet
האמת שזה שם ממש יפה לדעתי
שם מהמם לדעתי
שם יפה האמת
בעיקרון כל שם שיש לו חיבור אל ההורים הוא יפה
בעיקרון כל שם שיש לו חיבור אל ההורים הוא יפה
שם נדיר אבל היא תסבול מבנים כשתגדל (איזה כיף לחבר שלה בטח כל לילה הוא יורד לכנרת נודרר)
באותו הנושא: